دکوراسیون پست مدرن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دکوراسیون داخل منزل - طرح های اجرا شده و سبک های مختلف وقتی می­ خواهیم یک دکوراسیون اداری شیک و مدرن داشته باشیم، وجود پیوستگی بین نوع طراحی و المان­های به کار رفته اهمیت پیدا می­ کند. دکوراسیون پذیرایی باید شیک بوده و برای پذیرایی از مهمان بسیار عالی باشد. شاید یک تغییر بسیار جزئی به نظر آید، به خانه تازگی می بخشد و برای شما نیز خوش آیند خواهد بود. رنگهای کروماتیک بسیار زیاد هستند که مهمترین آن ها، رنگهای اصلی ( زرد ، قرمز و آبی ) می باشند. آبی نفتی از جمله رنگهای محبوب در دکوراسیون داخلی است اما با توجه به اینکه کمی تیره است، میتواند در فضای خانهی شما غالب تاریخچه درب چوبی قدیمی و معروف‌ترین درب‌های دنیا شود. کابینت مدرن برای هر آشپزخانه ای با هر ابعادی مناسب است. سطح کابینت های سبک مینیمال مسطح است و هیچ وسیله ای روی آن چگونه دکوراسیون اتاق را بچینیم ها جای ندارد. همونطور که بالاتر نوشتم برای اینکه فضامون رو مینیمال کنیم، باید تمام لوازم اضافی رو حذف کنیم و ظاهر فضا ساده، بدون وسایل اضافه و درهم و برهمی و کاملا شسته رفته به نظر برسه. طراحی ساده و جدید مینیمال در کابینتهای آشپزخانه باعث حفظ نظم در فضای آشپزخانه میشود. شاید این پیچیدگی واکنشی است به قوانین ساده و سخت مدرنیسم.

چه جوری دکوراسیون کنیم انتخاب پرده های ساده و نازک که به هنگام وزش باد به راحتی تکان خورده و نور را خوبی از خود عبور دهند از دیگر امتیازات و ویژگی های سبک مینمال می باشد. هر رنگ، مقابل رنگ مکمل خود قرار گرفته است. همه ی رنگهای سرد و گرم، از ترکیب انواع این سه رنگ، بدست می آیند. بین رنگهای قرمز ، زرد ، آبی ، سبز و … مثلا رنگ نارنجی چون از قرمز و زرد تشکیل شده، پس مکمل اش آبی است. مثلا یک کتابخانه چوبی مدرن یا یک قفسه چوبی که هم نقش جدا کننده فضا را دارد و هم کتابخانه یا جایی برای قرار دادن لوازم تزیینی است. از این رو رنگ هایی که انسان می بیند در محدوده ی طول موجها قرار دارد. تمامی اشیا این خاصیت را دارند که وقتی در برابر نور قرار می گیرند بخشی یا تمامی آن را منعکس می کند . آویزان کردن قاب عکس، تابلو، قرار دادن اکسسوری و حتی لوستر، نشاندهنده روحیات، علایق، افکار و سبک زندگی اعضای خانواده است. ​​​​​.

دکوراسیون سالن زیبایی رنگ پدیده و موهبت شگفت انگیز و شکوهمند هستی است و به زندگی انسان احساس و اشتیاق می بخشد . مهم این است که چگونه از این فضا بطور بهینه استفاده کنیم این خانه ها به ما نشان می دهند که چطور می توان از تمام گوشه و زوایای خانه به نحو احسن استفاده کرد و به تمام نیازهای یک زندگی مدرن پاسخ داد تا در نهایت بک خانه 60 متری شیک داشته باشیم. همچنین اگر می خواهید جلوه ی لوکس تری به خانه تان بدهید می توانید از رنگ های تیره ی خنثی مانند قهوه-ای شکلاتی یا ذغالی برای مبلمان استفاده کنید تا فضای خانه ظاهری خاص و شیک پیدا کند. دو رنگ مکمل در کنار هم، موجب درخشانی و جلوه ی بیشتر هم هستند. در طراحی داخلی به سبک مدرن، تمرکز بر فرم و عملکرد و رابطه بین این دو است. بر روی در دیوار است که امکان جدا کردن آن وجود ندارد، بهتر است روی آن را با یک چسب کاغذی بپوشانید تا رنگ بر رویش نریزد.

دکوراسیون رنگ استخوانی با چه رنگی ست میشود

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب می تواند منجر به خوابی آسوده در شب و اثری آرام کننده بر فردی که وارد اتاق می شود، داشته باشد. Tone or Intensity : به معنای درخشش رنگ است و طبعا هرچه ارزش یا خلوص رنگی کم تر باشد درخشش کمتری هم دارد و اگر با رنگ های اکروماتیک و رنگ مکملش ترکیب شود، درخشندگی خود را از دست خواهد داد. با توجه به سه رنگ اصلی (ابی، قرمز و زرد) رنگ مکمل هر رنگی ، رنگ یا رنگ های اصلی بکار نرفته در رنگ مقالات مورد نظر است. حالا فرض می کنیم دایره رنگی در دسترس نیست. به رنگهایی که در طیف رنگی می باشند ، کروماتیک می گویند. رنگ قهوهای با سایههای گرم، یکی دیگر از رنگهایی است که در اینجا به آن اشاره شده است. برای شروع نیز میتوانید با کارآموزی در شرکتهای خصوصی یا دفاتر خصوصی تجربه کاری خود را افزایش داده و تواناییهای شخصی و مهارتهای شغلی خود را افزایش دهید.