کراس پلتفرم Cross Platform چیست؟

استارت آپ بومی بهتر است که استانداردهای ملی در همه حوزهها ارتقا پیدا کند تا نیاز به نوآوری هم در کشورمان ایجاد شود. وی ادامه داد: شعار سال، تولید مبتنی بر دانش بنیان است که به اشتغالزایی ارتباط دارد؛ در واقع این اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهها در مقاطع بالاست؛ بر اساس آخرین آمار، بیکاری در مقاطع ارشد و دکترا به حدود ۳۰ درصد میرسد چراکه در صنایع دانشبنیان بحث تحقیق و توسعه مطرح است و این تغییر رویکرد نیاز به افراد تحصیل کرده فکر دارد. 1. لازم است متقاضیان تمام اطلاعات و فرم های مورد نیاز در سامانه را به طور کامل و بدون نقص تکمیل نمایند. جالب است بدانید با ثبتنام در این سرویس میتوانید به مدت ۱ ماه رایگان از یک ترابایت فضای ذخیرهسازی اطلاعات استفاده کنید و بعد در صورت رضایت، یکی از طرحهای پیشنهاد شده را خریداری و رزرو کنید. سعی کنید که جامعه آماری شما بی طرف و ناشناس باشد تا بر روی نتایج شما هیچ گونه علاقه و سلیقه ای وارد نشود. در این روش می ­توانید انتخاب کنید کدام دادهها را میخواهید بهصورت محلی ذخیره کنید و کدام دادهها باید در کلود ذخیره شوند و از هر مکانی و در هر زمانی قابل دسترسی باشند.

استارت آپ بومی

​ .

2. متقاضی و شرکت باید در بازه زمانی مشخص (با توجه به جدول زیر) درخواست خود را تکمیل و ارسال نمایند. در غیر اینصورت بعد از بازه زمانی امکان ارسال و بررسی درخواست وجود ندارد. 6. افراد دارای سابقه خدمت قبلی در ارگانهایی به غیر از ارتش امکان درخواست امریه را نخواهند داشت. 5. فارغ التحصیلان رشتههای پزشکی، افرادی دارای غیبت و افراد در حال خدمت امکان استفاد از تسهیلات امریه در شرکت دانش بنیان را نخواهند داشت. فضای ذخیره سازی ابری روزبهروز در حال گسترش است و چیزی نمیگذرد که به جایگزینی قطعی برای فایلهای ذخیره سایتها و درایورهای فیزیکی تبدیل میشوند. در حال حاضر تمرکز اصلی ما آنالیتیکس است و اینکه چه نوع اطلاعاتی را بتوانیم ارائه دهیم تا مارکترها استفادهی بیشتری ببرند و بتوانیم بگوییم کدام مدیاها کاربر بهتری برای آنها آورده است. این زبان برنامه نویسی در سال 1368 شمسی (۱۹۸۹ میلادی) معرفی شده است و هنوز هم در جامعه توسعه و برنامه نویسی جایگاه خوبی دارد. تبصره 1: سهمیۀ مذکور تا سقف 3 نفر برای هر شرکت دانش بنیان در سال و برای مدت یک سال (سال شمسی) تعیین میشود و صرفاً برای همان سال قابل استفاده است، سهمیه شرکت برای سالهای بعد به همین صورت قابل استفاده خواهد بود.

4. چنانچه در هر مرحله از بررسی مشخص شود متقاضی اطلاعاتی را خلاف واقع اظهارکرده است، مامور وظیفه لغو خواهد شد و شرکت از تمامی تسهیلات مرکز شرکتها و موسسات دانش بنیان محروم میشود و عدم صداقت وی به دستگاههای ذیربط اعلام و موضوع به لحاظ حقوقی پیگیری میشود. این شرکتها باید لااقل تا حد نمونه آزمایشگاهی محصولاتی با سطح فناوری بسیار بالا بر اساس طرح توسعهای و تحقیقاتی خود رسیده باشند تا مشمول فهرست کالا و خدمات دانش بنیان سطح یک شوند. تبصره 4: تایید اولیه افراد توسط معاونت علمی و فناوری بر اساس امتیازبندی صورت گرفته، به منزله تایید نهایی افراد نمی­باشد و افراد لازم است در زمان­های مشخص شده توسط مرکز شرح فعالیت خود را در شرکت ارائه نمایند. هزینه مربوط به بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، بیمه بازنشستگی، بیمه عمر و حوادث بر عهده شرکت می­باشد و کارگزار پس از دریافت هزینه­های مذکور بر مبنای مقررات ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به پرداخت آن به سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح می­نماید.

تبصره 2: با توجه به محدودیت ظرفیت ابلاغی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح، افراد بر اساس امتیاز کسب شده در هر دوره اعزام، رتبه بندی شده و افراد با بیشترین امتیاز به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد. 2. پس از بررسی مدارک و امتیاز بندی متقاضیان، لیست افراد اعزامی به عنوان ماموران وظیفه در شرکت دانش بنیان بر اساس کسب بیشترین امتیاز نهایی شده و اعلام میگردد. بدیهی است افرادی که امتیاز کمتری را کسب کرده اند حتی در صورت کسب حداقل 80 امتیاز، عدم تایید خواهند بود و این افراد مجاز می باشند با ارتقای فعالیتهای فناورانه خود یکبار دیگر (در محدودة دورة مجاز پس از دانشآموختگی)، درخواست خود را در سامانه بارگذاری کنند عنوان . 11. ارسال درخواست کسری صرفا 17ماه پس از تاریخ شروع خدمت خواهد بود و کسری مورد قبول برای ماموران وظیفه در شرکتهای دانش بنیان حداکثر 6 ماه خواهد بود. در صورتی که به هر دلیل ستاد کل نیروهای مسلح با درخواست متقاضی موافقت ننماید، تمام مبالغ دریافتی به شرکت عودت داده خواهد شد. شرکت مبالغ مربوط به هزینه آموزشی، ارزیابی و بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح فرد را به صورت چک­های نقدشونده با توجه به ابلاغیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به احراز هویت کاربران از طریق SSO چه کمکی به امنیت سازمانی می کند؟ کارگزار تحویل دهد.