ترویس گیپسون شانس بسیار خوبی برای باقی مانده فصل دارد تا ثابت کند می تواند عجله ای باشد که خرس های شیکاگو می توانند بر روی آن کار کنند – Mercury News

فهرست مطالب



عملکرد جاستین فیلدز در دوره‌های کششی فصل، لحن و لحن فهرستی از خرس‌های شیکاگو در آینده را مشخص می‌کند.

بدتر از آن، مصدومیت دنده‌ای است که او در 21 نوامبر در جریان باخت 16:13 به بالتیمور ریونز متحمل شد. فیلدز برد روز شکرگزاری در دیترویت را از دست داد و اندی دالتون یکشنبه برابر آریزونا کاردینالز در Soldier Field بازخواهد گشت.

هنگامی که در حال تهیه لیستی از بازیکنان جوانی هستید که نام آنها فیلدز نیست تا امیدی به آینده داشته باشید، با ترویس گیپسون، مدافع خط خارجی شروع کنید.

انتخاب دور پنجم 2020 توجهی را به خود جلب نکرد که دریافت کننده های گسترده دارنل مونی، کول کیمت، مدافع کرنر، جیلون جانسون، تکل های تهاجمی لری بوروم و تین جنکینز، یا حتی دویدن خلیل هربرت، توجهی را به خود جلب نکرد، اما گیپسون بازیکنی است که خرس ها به آن نیاز دارند. تا در 6 بازی اخیر گام بزرگی به جلو بردارد. بقیه البته برای خودشان سوله هایی درست کرده اند یا روی آن کار می کنند.

گیپسون گاهی اوقات چشمک می زند و اکنون با 17 بازی تجربه در روز یکشنبه، زمان آن رسیده است که نشان دهیم آیا می تواند برای یک نقطه شروع در سال 2022 تلاش کند یا اینکه ذخیره ای برای جایگزینی تیم خواهد بود. گیپسون امکانات نامحدودی دارد زیرا خلیل مک به دلیل آسیب دیدگی پای چپ خارج از فصل است و جرمیا آتاوچو قبلاً به دلیل پارگی عضله سینه از میادین دور شده بود.

تیم دفاعی، تایلر هانتلی، مدافع ریون را 6 بار اخراج کرد و گیپسون یکی از آنها را اخراج کرد که به او سه بار برای این فصل داد. او به دنبال این کار توپ را از روی کلاچ جارد گاف، مدافع شیرها، قبل از اینکه توپ را محکم کند، زد.

به هیچ وجه نمی توان ارزش بقیه فصل را برای او دست بالا گرفت. خطرات بالاست و او این را می داند.

گیپسون گفت: این به من فرصت های زیادی را می دهد. اما اگر از مزیت اول استفاده نکنم، بقیه نخواهند آمد. من فقط روی استفاده از آن تمرکز دارم و واضح است که برای خلیل دعا می کنم به این امید که او سالم برگردد.»

خرس‌ها با مک 30 ساله تا سال 2024 قرارداد دارند، و در حالی که می‌توانند با غلبه بر شش بار انتخاب‌های Pro Bowl، 6 میلیون دلار در افزایش حقوق در فصل خارج از فصل صرفه‌جویی کنند، قبل از رفتن به این مسیر باید گفتگوی طولانی انجام شود. . چندین سازماندهی مجدد قرارداد او باعث شده تا سقف او در سال 2022 به 30.15 میلیون دلار برسد. خرس‌ها بدون ماک یک ضربه 24 میلیون دلاری خواهند داشت، بنابراین اگر تیم بیشتر از این معامله نکند، او می‌تواند با اختلاف 6 میلیون دلاری که اکثر تصور می‌کنند کمک کند، دفاع را برای یک فصل دیگر تقویت کند.

رابرت کوین به دلیل داشتن 5 و نیم از 11 اخراج خود، در ماه نوامبر به عنوان بهترین بازیکن دفاعی ماه NFC انتخاب شد و او تبدیل به تمام چیزی شد که خرس ها در فصل گذشته به آن امیدوار بودند. این بازیکن 31 ساله قرار است در سال 2022 12.9 میلیون دلار درآمد کسب کند. وقتی خرس‌ها در فصل آینده یک تیم در حال انتقال داشته باشند، تصور اینکه آنها به دو پاس عجله بالای 30 سال پرداخت کنند، سخت است، اما هنوز چند ماه دیگر به این تصمیم باقی مانده است.

این فرنچایز دو دهه را صرف پرداخت هزینه های عجله گذرانده است. از سال 2000، تنها دو راشر لبه‌ای، هشت کیسه را در یک فصل تولید کرده‌اند. روزولت کالوین، انتخاب دور چهارم در سال 1999، در سال‌های 2001 و 2002، 10 و نیم اخراج شد و سپس از آژانس آزاد خارج شد. مارک اندرسون، انتخاب دور پنجم در سال 2006، 12 اخراج به عنوان یک تازه کار داشت اما تنها 9 و نیم در 50 بازی بعدی خود قبل از انتشار در سال 2010.

خرس‌ها مرتباً به بازیکنان پول پرداخت می‌کردند تا با جذب و سپس گسترش بازیکنانی مانند فیلیپ دانیلز، آدووال اوگانلی، جولیوس پپرز، ویلی یانگ، لامار هیوستون، پرنل مکفی، مک و اخیراً کوین، بازیکنانی را برای هدایت پاس‌ها پرداخت کنند. یانگ بهترین ارزش گروه مدیر کل سابق فیل امری بود و اکثر بازیکنان این لیست آنچه را که Bears به ​​دنبال آن بودند ارائه کردند. اما خرید Pass-Rush یک پیشنهاد گران است و بارها و بارها سازمان را از اضافه کردن قطعات تهاجمی بزرگ باز داشته است.

هنگامی که گیپسون در هیئت مدیره بود، خرس ها در دور چهارم پیش نویس 2020 بدون رأی بودند. خرس‌ها او را ارزشمند می‌دانستند، و در نتیجه یک معامله نادر در بخش با وایکینگ‌های مینه‌سوتا برای اضافه کردن یک انتخاب و انتخاب او انجام شد.

با کمپ تمرینی کوتاه‌تر و بدون پیش‌فصل در طول فصل تازه‌کار، او به آرامی خود را برای بازی روی پای خود و نه با یک دست در خاک به عنوان یک پایان دفاعی، همانطور که از تولسا عادت داشت، تنظیم کرد. گیپسون در این تابستان پیشرفت نشان داده است و اکنون او بیشتر از آنچه انتظار داشت عمل می کند زیرا کوین به دلیل COVID-19 وقت ندارد و مک بیرون است.

گیپسون در 48 درصد عکس های دفاعی در زمین حضور داشت، اما 69 درصد در 5 بازی آخر. او نشان داده است که می‌تواند مسدودکننده‌های پاس را شکست دهد و باید با پنج تکل برای باخت، چهار ضربه کوارتربک، دو ضربه اجباری و ریکاوری مقابل گاف، این کار را با ثبات‌تر انجام دهد.

در اینجا نگاهی به سه اخراج او در این فصل داریم.

هفته چهارم مقابل شیرها

گیپسون کار بسیار خوبی را انجام می دهد تا انتخاب دور اول لاینز، پنی سیول، را که به جای تیلور دکر با تکل چپ شروع می کند و او را به صورت عمودی از توپ بیرون می آورد و به داخل زمین می آورد. گیپسون سیول را مجبور می‌کند تا مجموعه‌اش را گسترش دهد و در را باز می‌کند تا او را در داخل کند. این یک فشار برنامه ریزی شده یک به یک و شبیه سازی شده از سوی خرس ها است که سه نفر را در آن طرف قرار می دهد. گارد چپ باید مدافع خط چشمک زن روکوان اسمیت را به حساب بیاورد، مدافعان پشتی آزاد می شوند زیرا این فقط یک عجله چهار نفره است، بنابراین یک تک به تک واقعی در برابر سول. گیپسون او را به حالت ایستاده وادار می کند و سپس با یک حرکت سریع شنا به داخل شنا می کند، بازوی داخلی سول را میخ می کند تا آن را جدا کند و به او ضربه می زند. این یک بازی ورزشی خوب است. گاف با احساس فشار سعی می کند آزاد شود، اما گیپسون می تواند او را پایین بیاورد.

هفته پنجم در Raiders

لاس وگاس حداکثر حفاظت را با 12 نفر ارائه می دهد تا یک شات بازی-اکشن در میدان با مسیر دو نفره بگیرید. خرس‌ها فقط 4 راشینگ دارند و رایدرها 8 راشینگ دارند، اما به دلیل نحوه لغزش خط، گیپسون در برابر فاستر موریو یک به یک می‌شود. این یک حرکت قدرتی با دست های فعال است. مورئو کمی تلو تلو می خورد، اما تنها پس از اینکه گیپسون او را به عقب خم کرد تا راهی به سمت مدافع حریف شود. او به درک کار نشان می دهد که چگونه انفجار بسته می شود.

هفته یازدهم مقابل ریونز

گیپسون از یک موقعیت دو امتیازی در سمت چپ دفاعی می آید و با یک حرکت پاس راش کلاسیک پیروز می شود. تکل راست پاتریک مکاری به عمق موقعیت دوم و پانزدهم می رود. گیپسون مکاری را به سمت بالا هل می دهد و او را مجبور می کند باسنش را باز کند. این منجر به موقعیتی می شود که گیپسون باید خم شود، گوشه را بپیچد و صاف کند تا به هانتلی برسد و از هدایت مکاری به داخل زمین جلوگیری کند. گیپسون کار خوبی انجام می دهد که لنگر خود را رها کرده و خم می شود.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد Gipson این توانایی را دارد. خرس‌ها سوراخ بزرگی بدون ماک دارند، چیزی که هماهنگ‌کننده دفاعی شان دسای باید هر هفته آن را تنظیم کند. این ضربه ای به Gipson نیست، زیرا این شانس را دارد که بازی خود را بیشتر توسعه دهد.

دسایی گفت: با توجه به اینکه این فضا به کجا می رود، این یک فرصت عالی است. او در حال تکامل است. دیدید که چگونه او با دستانش در نقطه حمله بهتر شد، دگرگونی هایش در جنون پاس، چیزهایی که شوی (خارج از مدافع خط، مربی بیل) روی آنها کار کرد و با او تاکید کرد. او از ذهن و بدن خود برای بهبود آنها استفاده می کند.

و این هنوز یک فرآیند است. او جایی نیست که می‌خواهد باشد، و فکر نمی‌کنم جایی که ما می‌خواهیم باشد. اما او هنوز یک بازیکن جوان است که در این لیگ بازی های زیادی را انجام نداده است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که آن را بیشتر توسعه داده و بر اساس استانداردهای خود ساخته ایم.”

اگر گیپسون خوب بازی کند – اگر بتواند بازی های ضربی بیشتری را جمع آوری کند – خرس ها می توانند اطمینان پیدا کنند که یک بازیکن جوان شروع به صعود کرده است. در غیر این صورت، به هر طریقی، آنها همچنان باید دلار بالایی را برای عجله‌کنندگان لبه بپردازند.

گزارش پیشاهنگی

Budda Baker، Cardinals Free Security

اطلاعات این گزارش از پیشاهنگان NFL به دست آمده است.

بودا بیکر، 5 فوت تا 10، 195 پوند، در پنجمین فصل حضور خود در آریزونا است، پس از اینکه کاردینال ها او را در سال 2017 به عنوان گزینه دور دوم از واشنگتن انتخاب کردند. بیکر که یک کاپیتان است، با 41 تکل انفرادی در رده چهارم خط دفاعی قرار دارد و دو مهار و سه پاس جدایی دارد.

به عنوان یک انتخاب سه بار Pro Bowl (یک بار در تیم های ویژه)، کاردینال بیکر قبل از شروع فصل 2020 تمدید شد. ادی جکسون.

این پیشاهنگ گفت: “آنها در این فصل مرد و منطقه را با هم مخلوط کردند، اما در چند هفته اخیر بیشتر از نظر منطقه ای سنگین بوده اند.” این می تواند گرایش باشد و با چه کسی بازی می کنید. آنها با هر دو خوب بودند. این یک نگرانی بزرگ برای این تیم بود تا وارد فصل شود، آنها از گوشه و کنار برای بازی بسیار مردانه برخوردار بودند زیرا (هماهنگ کننده) ونس جوزف مربی با فشار زیادی از مردان است، اما آنها این کار را انجام دادند و بودا بیکر واقعا به آنها کمک می کند. هر دوی آنها.

همه چیز برای او همیشه خوب پیش نمی رود، اما او با فوریت بازی می کند. او همیشه در حداکثر سرعت است و برای آنها یک تغییر دهنده بازی است، زیرا می تواند خط را در برابر لوله پر کند، می تواند فلش بزند، انتهای محکم را بررسی کند، و می تواند توپ را از بالا به پایین سوار کند. او به اندازه کافی دست دارد تا او را روی تیر بچرخاند. این ویژگی چند بعدی دارد، اما وقتی نوار را بر روی آن می چرخانید همیشه به این واقعیت می رسد که سریعتر از بقیه پخش می شود.

هر کسی در NFL می تواند بدود، پس چرا این مرد یک قدم جلوتر از همه است؟ فکر می‌کنم او سریع‌تر از هر کس دیگری آن را می‌بیند و اگر به آنجا برود اگر حامل توپ باشید، شما را هم می‌زند. او یک تکل‌گر عالی است، او یک تکل‌گر خوب در فضا است، و در نهایت چیزی که او برای آریزونا است، یک بازیکن خاکی است. اگر دریافت کننده پهنی هستید که از وسط زمین می آید یا به عقب می دوید و توپ را خارج از تکل ها می پرید، بهتر است پدهای خود را پایین نگه دارید.

او همان ویژگی های بازی ادی جکسون یا همان دسترسی روان را ندارد، اما سرعت صفحه او بهتر است و سرعت بسته شدن او بهتر است و او بیش از یک تکل مشتاق است. او می خواهد چکش را رها کند. شما می توانید یک ثانویه در اطراف آن بسازید. او سرعت بازی را تعیین می کند.”