حمله WeHo ممکن است قربانیان را تکان دهد و بخشی از یک روند جنایی بزرگتر شود



متیو مک گراث، ساکن 5 ساله هالیوود غربی، در ساعات اولیه 15 نوامبر مورد حمله قرار گرفت و دو هفته را در بیمارستان گذراند و تحت چندین عمل جراحی قرار گرفت.

مک گرات گفت: “من همیشه در این محله احساس امنیت می کردم.”

مک گراث هنگامی که پس از یک شب بیرون رفتن با دوستانش در Abbey Food & Bar، در امتداد بلوار San Vicente به سمت خانه می رفت، “تهمت، زبان توهین آمیز” شنید.

مک گرات گفت: “من دقیقاً نمی دانم چه بود، اما پس از چند دقیقه احساس کردم یک نیروی واقعاً صریح، از حال رفتم و از هوش رفتم.”

مک گراث تنها با گم شدن کیف پول و تلفنش از خواب بیدار شد. روز بعد برای معاینه به بیمارستان رفت.

مک گراث که دچار شکستگی فک شده بود به مدت دو هفته به دلیل جراحتی که به گفته پزشکان ناشی از یک جسم تند بود در بیمارستان بستری بود.

مک گراث دو روز پس از حمله با پلیس تماس گرفت، اما از آن زمان تاکنون چیز زیادی از کلانتر وست هالیوود نشنیده است.

در همین حال، حملات «بی‌دلیل و بسیار خشونت‌آمیز» دیگری در هالیوود غربی صورت گرفته است.

شب پس از حمله به مک گراث، مردی در بلوار سانتا مونیکا مورد ضرب و شتم و چاقو قرار گرفت. دیوید کوک 44 ساله ماه گذشته به دلیل ضربات چاقو دستگیر شد.

به گزارش WeHo Times، بازداشت دیگری در ماه گذشته در دو حمله مشابه در 18 نوامبر رخ داد که در آن مرد دیگری با استفاده از چوب بیسبال و کاتر جعبه انجام شد.

مک گراث گفت، مامور، که به درخواست اطلاعات بیشتر پاسخ نداد، تایید نکرد که آیا این حملات دیگر ارتباطی با اتفاقی که برای مک گراث رخ داده است یا خیر، اما به نظر می رسد زمان آن مشکوک باشد.

مک گراث گفت: «جنایت در سرتاسر هالیوود غربی اتفاق می افتد، اما من هرگز نشنیده بودم که چنین چیزی در روزهای متوالی اتفاق بیفتد.» حملات مشابه، حملات مشابه، برای من اهمیت چندانی ندارد.»

مک گراث گفت که این حمله تحریک آمیز نبود و می توانست با گرایش جنسی او ارتباط داشته باشد. اما با توجه به افزایش اخیر سرقت ها و سایر جنایات علیه خانه ها، او همه را تشویق کرد که مراقب اطراف خود باشند.

او گفت: “مهم نیست چقدر ایمن هستید، هر کجا که هستید ممکن است اتفاق بیفتد.”