دزدان جواهرفروشی سن خوزه ایستریج مال را شکستند و گرفتند. 5 جستجو برای – CBS San Francisco


سان خوزه (KPIX) – یک جواهرفروشی کوچک در مرکز ایستریج در سن خوزه آخرین تجارتی است که با موجی از شوک ها و چنگ زدن ها در منطقه خلیج آسیب دیده است.

صاحب جواهر سرویس سریع که خواست نامش فاش نشود به KPIX گفت که حوالی ساعت 2:50 بعدازظهر، پنج نفر با ماسک، مقنعه و دستکش وارد مغازه او شدند و ویترین مغازه ها را شکستند و هرچه می توانستند با خود بردند.

مالک گفت: یک باند دزد در عرض 15 ثانیه آمدند و رفتند و هیچ کلمه ای نگفتند.

این فروشگاه در نزدیکی ورودی مرکز خرید قرار دارد و به سارقان این فرصت را می دهد تا قبل از رسیدن ماموران پلیس به سرعت از منطقه فرار کنند.

مالک گفت: “من فقط فریاد زدم و گفتم” کمک، کمک، کمک کن.” “این مرا تا حد مرگ ترساند! من نگران و حواسم هستم، اما صادقانه بگویم، نمی دانم چه کار کنم.

مرکز خرید ایتریج را بشکنید و بگیرید

پلیس در سن خوزه در حال بررسی یک سرقت بعد از ظهر پنجشنبه در مرکز خرید ایستریج است.

مالک، که 20 سال است در مرکز ایستریج بوده است، گفت که این اولین باری بود که دزدان فروشگاه محقر او را تقریباً تخریب کردند.

او تنها جواهرفروشی نیست که در هفته های اخیر مورد سرقت قرار گرفته است.

جواهرات J & Huss نیز قربانی یک ضربه و چنگ زدن شد. صاحب این فروشگاه که مایل بود ناشناس بماند، به KPIX گفت که روند جرم و جنایت او را مجبور کرد قبل از ورود مشتریان به فروشگاه خود، درهای خود را قفل کند و آنها را بپوشاند.

او هفته گذشته گفت که معتقد است سارقان دوباره قصد سرقت از او را داشتند، اما زمانی که سعی کردند در را باز کنند و در را قفل شده دیدند، به سرعت از سر گرفتند.

سایر فروشگاه های جواهر در این مرکز خرید برای محافظت از محصولات خود امور را به دست خود می گیرند. اکنون فروشگاه ها نیمی از ورودی های فروشگاه های خود را می بندند تا در صورت برخورد، به جای کل فروشگاه، فقط یک طرف آن قابل دسترسی باشد.

این مرکز خرید دارای دوربین های نظارتی است و صاحبان مشاغل امیدوارند این فیلم به پلیس کمک کند تا قبل از حمله مجدد، سارقان را دستگیر کند.

موج سرقت ها تمام محوطه خلیج را فرا گرفت. پلیس سانفرانسیسکو اخیرا چندین بار در یک حمله وقیحانه به فروشگاه لویی ویتون که در آن حدود 40 سارق صدها هزار دلار کالا به سرقت برده بودند، دستگیر کرد. تخمین زده می شود که 80 سارق به نوردستروم در ولنت کریک یورش بردند. فروشگاه‌های پالو آلتو، کنکورد و سن خوزه نیز تحت تأثیر قرار گرفتند.

هفت دادستان منطقه در منطقه خلیج، از جمله دادستان منطقه سانتا کلارا، جف روزن، اعلام کرده اند که اتحادی را برای پیگرد سارقان خرده فروشی تشکیل داده اند. به نظر آنها، این موضع، پرونده های مظنونان را در حین حرکت در سیستم قضایی تقویت می کند.

با وجود ترس، صاحب تعمیرگاه جواهرات کوییک سرویس گفت که چاره ای جز باز گذاشتن در خانه اش ندارد، در غیر این صورت خانواده اش نمی توانند غذا بخورند.

او گفت: “البته که می ترسم.” “ببین، اگر کار نکنم، نمی توانم خانواده ام را تامین کنم. اگر کار نکنم، چگونه غذا را روی میز بگذارم؟