یک پمپ دو مشت و یک خنجر به بولز کمک می کند تا نیکس را مهار کند


نیویورک – DeMar DeRozan از حرکات احساسی بزرگ خوشش نمی آید.

و این نیکس نبود که شایسته تغییر آن بود.

این در مورد لحظه بود، نه حریفی که آن را از آن بیرون کشید.

با حفظ فاصله دو امتیازی بولز پس از پایان نیمه اول از امتیاز 21 امتیازی، دروزان دوباره پیش افتاد، توپ برگشتی زک لاوین را به دست آورد و وارد قلب نیویورک شد. محافظ برای رانندگی به رختخواب و خنجر.

البته کهنه‌کار مشت دو دستش را گره کرد و دندان‌هایش را به هم فشرد و لبخندی اجباری زد و پمپ دوبل سریع پیروزی را به او داد.

آنها سزاوار آن بودند.

به لطف 34 امتیاز دروزان و قهرمانان دیررس، بولز یک فصل سه بازی را مقابل نیویورک شکست داد و آنها را 119-115 در مدیسون اسکوئر گاردن در روز پنجشنبه شکست داد.

از 34 امتیاز او، 18 امتیاز در کوارتر چهارم به دنیا آمد، زمانی که بولز بیشترین نیاز را به او داشت.

دروزان در مورد مشت‌ها گفت: «من فقط با تیمم برای مسابقه می‌روم. «به همین دلیل است. می توانست شخص دیگری باشد که آن را بسازد و من هم همین کار را می کردم.

ما گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو می شویم و وقتی به اوج می رسیم احساس خوبی دارم. اینها فقط لحظات عالی هستند و یک لحظه بود. سطل بزرگی بود، بیرون بردن من از اینجا هیجان انگیز بود. ما بلند شدیم، یک برتری بزرگ را از دست دادیم و فقط برای اینکه در پایان آن را بیرون بکشیم.

او همچنین مرد مناسبی برای این کار بود.

دروزان، مدافع زک لاوین در مورد اعمال قهرمانانه خود گفت: “این به سادگی کارها را بسیار ساده تر می کند.” او می گوید: “فقط برای دادن آن در مناطق خاصی به او، یا با اطمینان از اینکه او توپ را خواهد گرفت، او از سر راهش خارج می شود و” اگر او به من نیاز داشته باشد، اینجا خواهم بود.” ”

در ابتدا به نظر نمی رسید که آنها به کسی نیاز داشته باشند که نقش یک قهرمان را بازی کند.

بولز (15-8) نه تنها در افتتاحیه آماده به نظر می رسید، بلکه برای ارسال پیامی قاطع به نیکس به طرز جهنمی رقت انگیز به نظر می رسید.

وقت آن رسیده بود که هم آزاردهنده و هم تیم میهمان را زیر پا بگذاریم زیرا بولز در اولین بازی 12 دقیقه ای نیویورک را 37-19 شکست داد. آنها را بیرون کشید، اخراج کرد، بیرون راند. تیم نیکز را تقریباً از هر نظر شکست دهید.

و انتشار در بازی دوم نیز عالی نبود، زیرا بولز در یک نقطه در پایان نیمه اول برتری خود را به 21 امتیاز افزایش داد و سپس رختکن را به 69-51 رساند.

سپس یک عادت بد آشنا ظاهر شد.

این همان رسم هفته گذشته در پورتلند و سپس در هیوستون است. دستاوردهای بزرگ نیمه وقت مستلزم واکنش تیم شکست خورده است. این لیگ است. اجرا خواهد شد. مشکلی که گاوها چندین بار در این فصل نشان داده اند این است که اجازه می دهند دویدن ها خراب شوند.

نیویورک در این کوارتر سوم با نتیجه 32-20 از بولز پیشی گرفت و جان تازه ای گرفت.

آنها 25 امتیاز را در 6 دقیقه دویدند و فکر می کنم مطمئناً 18 امتیاز کسب کردند [at the half]دانوان در مورد رهبری بزرگ اخیر گفت، نیویورک می خواست بیرون بیاید و شدت را افزایش دهد. ما باید کار بهتری برای پیش‌بینی این موضوع انجام دهیم.»

درست مثل رفت و برگشت در کوارتر آخر.

این بدان معنا بود که نیکس در کوارتر پایانی پس از ضربه 6 متری جولیوس رندل در 3:18 به یک امتیاز برتری دست یافت. اما دروزان جوابی داشت.

“[DeRozan] لاوین اضافه کرد که به کل تیم یک نفس عمیق بدهید. “مثل “ما خوبیم.” ”